October 8, 2014

HaDiaH GA DaRiPaDa AeNoYou


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Nak citer parcel yang terima semalam.. Rupa-rupanya ia adalah hadiah giveaway yang dimenangi bulan lepas, dah selamat diterima pada petang semalam..

Hadiah berupa membership dan starter kit Sophie Paris.. Barangan Sophie Paris nih menarik juga, nanti boleh beli.. Dah ushar katalog tengok apa yang ada, memang banyak juga barang yang mencuri hati nih..

Nanti nak shopping nih.. Ada yang dah berkenan.. Huhuhu mata wanita, macam-macam berkenan kan.. Hehehe.. Korang kalau tengok katalog barangan nih pun mesti rambang mata nak memilih ikut kehendak sendiri..


Antara barangan kat dalam starter kit nih

Ingat lagi tak dengan entry nih? Entry Pemenang Giveaway Blogwalking Bersama Mamaniza.com.. Inilah hadiahnya..

Thanks kepada sponsor hadiah giveaway nih, blogger Aenoyou.. Alhamdulillah saya suka.. Bukan saja boleh shopping online, boleh juga buat income sampingan..




10 comments:

  1. wah sophie heee best barangan dia :D tahniah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul Iola.. best barangannya.. harga pun mampu milik..

      Delete
  2. tahniah :-) sy pnh beli purse gedabak dia..ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks mila.. cantikkan purse dia.. nih berkenan ngan handbag dia..

      Delete
  3. Saya tag awak dalam Libster Award...Sudi la terima ye...
    http://fuzainisimplelife.blogspot.com/2014/10/libster-award-tagged-by-nesa.html

    ReplyDelete
  4. Waahh..bestnya hadiah.
    Tahniah kak Izzeyda.

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...