January 3, 2015

ReZeKi MinGGu Ni


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Selamat tahun baru 2015.. Huhuhu cepat jer masa berlalu meninggalkan kita ya.. Tak sangka tahun 2014 yang meninggalkan pelbagai kenangan suka dan duka telah pun berlalu pergi.. Semoga tahun ini memberi pelbagai kisah menarik dan gembira buat kita semua..

Okeylah panjang lebar plak mukadimah Eyda hari nih ya.. Hehehe semangat tahun baru agaknya.. Alhamdulillah rezeki Eyda melimpah ruah dua minggu nih.. Ini hadiah yang Eyda terima hari Selasa lepas..

Hadiah ini datangnya daripada Ayu Zan .. Melalui GA Go Green Giveaway by Ayu Zan , Eyda memang  tak sangka menjadi pemenangnya memandangkan ada beberapa peserta yang menyertai GA nih..

GA nih memerlukan peserta menjawab soalan yang diajukan.. Ini entry Eyda berkaitan Go Green Giveaway by Ayu Zan tersebut..


Parcel yang Eyda terima

Inilah isi kandungannya, cantik kan..

Ini plak entry berkaitan kemenangan Eyda


Selepas pengumuman dibuat, Eyda terus hantarkan detail yang diperlukan.. Memang cepat betul Ayu Zan poskan hadiahnya.. Menarik tengok, macam sayang plak nak guna..

Kengkawan kalau nak cuba, bolehlah buat tempahan dengan Ayu Zan nih.. Tapi tunggu selepas tuan badan bersalin dan berpantang dulu ye.. Ayu Zan nih dijangka bersalin pada 9 Januari 2015.. Tak lama lagi tuh.. Hanya menunggu masa jer..
 



13 comments:

  1. alhamdulillah rezeki..tahniah ya..memang cantik hadiah tu :)

    ReplyDelete
  2. tahniah kak...
    shad slalu duk usha2 'someting' yang look like that.. ingat nak beli jugak laa...
    shad slalu usha kat page fb - Snowdrop. Hehhehe

    ReplyDelete
  3. Tahniah k.eyda. Banyak betul hadiah yang dimenangi sebelum2 ni.

    ReplyDelete
  4. cantiknya hadiah tuu :D done follow back :) salam kenal http://ijahoney.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. uuuish menang lagi ? tahniah tahniah..

    ReplyDelete
  6. Wahhh, rezeki lagi.
    Memang patut pun eyda menang, rajin join GA.

    ReplyDelete
  7. ehh cantiknye kak eyda! wahh kemain byk kak eyda dpt hadiah hehe

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...