October 22, 2015

Pulau Pinang Mencatatkan IPU Yang Tertinggi


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Jerebu makin teruk di utara semenanjung yang menyebabkan banyak sekolah di Utara ditutup hari ini..

Bacaan IPU yang dicatatkan jam 9.00 pagi tadi 22 Oktober 2015, menunjukkan Seberang Jaya 2, Pulau Pinang mencatatkan bacaan SANGAT TIDAK SIHAT iaitu 272..

Bacaan yang direkodkan merupakan bacaan yang tertinggi berbanding kawasan yang lain..

Bacaan di Pulau Pinang

Bacaan yang tertinggi di Seberang Jaya 2, Pulau Pinang
 



Nasib laa budak sekolah termasuk anak-anak Eyda diberi cuti hari nih.. Kalau tak kesian kat diaorang.. Esok mungkin akan disambung jika keadaan masih menunjukkan peningkatan..





Pagi nih pun terasa nak batuk bagai.. Harap keadaan jerebu nih akan kembali baik dengan segera.. Korang pun jaga diri baik-baik tau.. Kalau boleh pakai mask N95 dengan keadaan jerebu yang teruk di utara nih..



SUMBER IPU

10 comments:

  1. alhamdulillah tempat saya ok
    singgah & folow #548

    ReplyDelete
    Replies
    1. kami yang di utara nih yang terkesan sangat sekarang.. terima kasih kerana sudi singgah dan follow di sini..

      Delete
  2. Dah terasa perit tekak.. Hidung dah start nak berair.. Huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaga kesihatan tau.. banyakkan minum air kosong.. eyda pun baru hari nih terasa perit tekak nih..

      Delete
  3. memang xsihat kak.. sampai dlm ofis kena pakai mask

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa kan nina.. minggu lepas memang teruk betul..

      Delete
    2. rasa dh berapa hari tak jerebu penang kan kak

      Delete
  4. Alhamdulillah minggu nie cam dah okay sikit kan Kak Eyda..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah minggu nih memang elok banyak laa..

      Delete
  5. Alhamdulilah minggu ni dah ok kan

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...