April 1, 2015

WoRdLeSS WeDNeSDaY #7


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua..


Barangan yang Eyda terima semalam daripada dot dot dot..







Siapa laa yang baik hati berikan Eyda nih???






27 comments:

  1. wahhh key chain dari jauh tuuuuu
    singapor mari hihihi
    untung ler hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sangka nak dapat.. alhamdulillah rezeki..

      Delete
  2. Replies
    1. hehehe.. jauh tuh Singapore lagi..

      Delete
  3. Ohhh, ini orang spesel bagi nih,.. :) mana dia ni...tak sampai lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana dia ya.. hilang plak ya..

      Delete
    2. Kena seru banyak2 kali nih baru datang :)

      Delete
    3. Kena menuntut dengan bomoh mak esah ok bab2 seru nih! ha ha ha...

      Delete
  4. Replies
    1. itulah untungnya berblog dan ramai kawan..

      Delete
  5. hehheh bertuah kak eyda
    syok nyeee

    ReplyDelete
  6. dari Singapore ?..mesti dari SS kan? tul tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh..eh...tahu lah sbb sis JM pun dapat...eheehh

      Delete
    2. JM dapat ke? Mana? Mana? Tak nampak pon! Ha Ha Ha...

      Delete
  7. Replies
    1. hehehe.. baca laa entry Eyda hari nih..

      Delete
  8. Dari siapakah itu... haa... :D

    ReplyDelete
  9. alamak kite da bace entry yang baru dulu ahahahak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sempat nak meneka... SS pon terlepas entry ini.. Laju sgt Eyda update.... Tak sempat singgah kat Most Visit!

      Delete
  10. dah tau dah dapat dari sapa, hehehe

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...