Segmen Ben Ashaari : Impian Ku, Seorang Blogger !

9/11/2014 12:21:00 PM



Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua..


http://www.benashaari.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html
KLIK BANNER UNTUK JOIN


Sebenarnya gementar juga diri ini untuk join segmen dari blogger terkenal siapa lagi kalau bukan Ben Ashaari.. Yelah siapa la saya, blogger yang baru nak meningkat naik.. Blog yang tidak dikenali pun.. Baru jer dalam sebulan jer follow blog Ben Ashaari nih sebenarnya, bila tengok rakan-rakan blogger lain join segmen nih, terasa juga ingin mencuba nasib.. Tak salah mencuba kan?

Okeylah jom teruskan dengan segmen nih..


LATAR BELAKANG SUE

Saya merupakan seorang isteri kepada Helmi.. Ibu kepada dua orang cahayamata lelaki iaitu Izzat dan Hakimi.. Seorang yang bekerja.. Seorang yang 'happy go lucky', suka senyum, bersahabat dan juga membantu sekadar yang termampu.. Berasal dari Kedah, tapi menetap di Pulau Pinang.


KELEBIHAN BLOG SUE

Sebenarnya blog nih pada permulaan pembukaannya lebih kepada diari diri bersama family.. Sekadar ingin mengabadikan detik-detik indah bersama family tercinta.. Saya tidak mahu melupakan detik indah yang pernah berlaku di dalam hidup kami.. Biarpun ianya baru beberapa tahun dibuka, tapi banyak perkara suka duka berada di dalam blog saya nih.. Blog ini di ambil sempena gabungan nama suami, anak dan saya sendiri.. Maka terhasillah Emi IzzEyda Dary's nih.. Tiada apa yang terlalu istimewa mengenai blog nih cuma rakan-rakan blogger lain boleh mengenali kami secara lebih dekat dan berkongsi pendapat tentang sesuatu perkara.. Ianya sudah cukup indah buat saya sebagai blogger.. Sekurangnya-kurangnya ianya dapat menyelesaikan sesuatu masalah dengan berkongsi cerita di dalam blog nih. Selain itu, rakan-rakan blog juga boleh jadikan ia sebagai rujukan dan panduan sekiranya menghadapi perkara yang sama..


IMPIAN SEBAGAI BLOGGER

Semua orang mempunyai impian dalam hidup.. Tidak terkecuali saya juga mempunyai impian sebegitu.. Saya berharap penulisan saya diterima sahabat blogger lain dan dapat berkongsi pendapat tentang sesuatu perkara jika ada.. Harapan dan impian saya kini ialah untuk menjadi seorang blogger yang disegani.. Selain itu, saya harap dapat mengumpul hadiah yang diingini dari segmen dan Giveaway yang disertai.. Malah, saya berharap dengan berblog, saya dapat menyelesaikan beberapa hutang dan dapat membeli barangan impian suatu hari nanti.. In shaa Allah.. Semoga akaun Nuffnang saya akan bertambah dari hari ke hari dan dapat merealisasikan impian saya.. Amin.. Mudah-mudahan dimakbulkan..



TARIKH TUTUP : 11 SEPTEMBER 2014, JAM 8 MALAM




You Might Also Like

9 comments

  1. Thanks Yan Ty sudi singgah sini..

    ReplyDelete
  2. Thanks ros_reeza sudi singgah sini..

    ReplyDelete
  3. semoga impian akak menjadi kenyataan. amin. =)

    ReplyDelete
  4. As-Salam.
    Impian nak dapat income dengan blog, in Sha Allah boleh terlaksana, cuma kena cari lebih banyak sumber untuk jana income, Nuffnang bukan satu-satunya ... ada banyak lagi sumber income dari blog yang boleh dijana ...

    www.hasrulhassan.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh ya ka.. banyak lagi yang saya perlu belajar dalam selok belok berblog sehingga boleh menjana pendapatan.. apapun terima kasih di atas penerangan ini..

      Delete
  5. Weeee... DayangDeno blogwalking dan terus folo sini jadi follower ke 215.. Jom ke blog DayangDeno? :)

    www.dayangdeno.com

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti