November 9, 2016

WoRdLeSS WeDNeSDaY # 59


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Sesekali menggila beli tudung, macam nih laa.. Eyda suka dengan coraknya yang cantik dan kain tudung yang lembut dan mudah untuk dibentuk nih..



Sehingga Eyda dah jadi peminat tudung bawal Kekaboo atau Kekaboolovers nih.. Jangan tak tahu, tiap kali keluar koleksi baru majoritinya koleksinya habis dibeli oleh peminatnya..



22 comments:

  1. kalu pakai jadi kekabu tak? he he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. jadi kaku seketika sebab cantik.. hahaha..

      Delete
  2. cantiklah..nti bak selai nak pinjam torai kat kepala tok ni..lawa x haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. tok bukan kata muka tok tak sesuai dengan tudung bawal nih? hehehe..

      Delete
  3. hikhik kalau dah fanatic dengan sesuatu tu mesti tertunggu tunggu koleksi dorang kan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu, kekadang sampai tak berani nak tengok koleksi baru sebab takut memborong lagi..

      Delete
  4. Replies
    1. fuhh tuan diri pun sayang nak pakai, mana boleh bagi pinjam..

      Delete
    2. Ehhh tak malu ehhh nak pinjam2 lak....

      Delete
  5. Bawal senang dipakai dan cantik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Siqah.. kalau jenis kain yang memang berkualiti, tak iron pun boleh pakai..

      Delete
  6. Replies
    1. Memang cantik, tu klu dok tengok koleksi baru mesti rasa nak beli ja

      Delete
  7. Wahh cantik tudun... tahniah :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mesti laa cantik, tudung beli kan.. perempuan dengan barang cantik tidak dapat dipisahkan..

      Delete
  8. Replies
    1. Kalau koleksi hot memang cepat habis..cuba laa, kekadang tak iron pakai trus ja..nasib tak nampak sangat kedutnya..

      Delete
  9. Alhamdulillah. Terima kasih izzeyda semuga silatulrahim kita sentiasa ada. Anggaplah apa2 di sini semata mata perbincangan antara pendapat dan kita sama2 hormat sebarang pandangan masing2 yg berbeza.

    Saya dah baca tulusan izzeyda, lebih dari dua. Memang baik. I loved reading yours.

    Thank u izzeyda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kerana sudi jengah ke blog saya.. entry yang saya tulis biasa2 jer..saya pun banyak kena belajar dengan gaya penulisan saya agar lebih mantap dan menarik..

      Delete
  10. Kekaboo? First time dengar jenama ni. Thanx eyda bagitau

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...