April 13, 2016

WoRdLeSS WeDNeSDaY #48


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Alhamdulillah dah separuh minggu kita di minggu ini.. Bagi yang bekerja, adakah kerja anda bertimbun-timbun atau sedikit selesa pada minggu ini?

Yang tidak bekerja, pastinya sibuk dengan tugasan di rumah kan.. Bagi Eyda, tidaklah terlalu sibuk.. Tapi kerja tetap ada..

Ehh tajuk wordless wednesday, tapi nak bebel jugak.. Dah terbiasa macam tu laa..


Comel jer tengok katak tu.. Ini antara tugasan yang diberikan oleh guru tentang proses kitaran hidup seekor katak..

Tak pasal jer jadi model ibu kan.. Okey laa, sekurang-kurangnya diaorang lebih paham macam mana kitaran hidup seekor katak..

Nasib gambar katak saja kan..Kalau katak betul mau melompat ibu.. Hehehe..


16 comments:

  1. comel pulak tgk mata katak tu..hehehe..Selamat hari Rabu akak

    ReplyDelete
  2. comey nyer katak...
    singgah pagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang comel.. thanks sudi singgah..

      Delete
  3. rajinnya ibu dia, ingtakan pengukur ketnggian tadi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rajin snap gambar jer.. kan macam pengukur ketinggian plak..

      Delete
  4. Replies
    1. comel laa, cuma kena lekat gambar2, tulis dan warna jer..

      Delete
  5. Kalau tjk kt anak ni..mesti dia nk wat jugak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena cari bahan laa nak tunjukkan pun..

      Delete
  6. Comel katak ni. Kalau katak betul, takdan dia melompat saya lompat dulu rasanya.

    ReplyDelete
  7. idea bagus tu.
    anak2 buat and terus ingat kan.

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...