April 15, 2016

TaZKiRaH JuMaaT #46


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Apa plan anda di hari minggu? Semoga ianya merupakan perancangan yang terbaik dan berakhir sepertimana yang dirancangkan..

Okey lah, dah kurang berkongsi tazkirah Jumaat kan.. Bila berkongsi, dapat juga memotivasikan diri..

 



" Janganlah sekali-kali
engkau meremehkan
suatu perbuatan
baik walaupun
hanya menyambut
saudaramu
dengan muka
yang manis"

(HR. Muslim)



8 comments:

  1. Terima kasih kerana saling mengingati =)

    ReplyDelete
  2. terima kasih atas ingatan eyda :))

    ReplyDelete
  3. meraikan tetamu itu satu tuntutan dlm islam.
    tak suka, tapi kena layan dgn senyum, kan :)
    apatah lagi dgn org ramai. walau tak suka, senyum...
    maniskan muka :)

    ReplyDelete
  4. Salam singgah salam ukhwah... salam ceria selalu... :)

    ReplyDelete
  5. Setuju. Perkara yang kecil pun boleh bawa impak yang besar sebenarnya.

    ReplyDelete
  6. betul tu.. kekdg org ni ikot perasaan atau mood..bila mood buat muka nak xnak je layan..xelok lah cmtu kan..


    kita bw dari http://www.mialiana.com/2016/04/senarai-url-blog-23.html

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...