February 24, 2016

WoRdLeSS WeDNeSDaY #43


Assalamualaikum dan selamat sejahtera.. Hai tak tau nak sumbat apa untuk WW hari nih.. Sumbat gambar menang sukaneka ngan cabutan bertuah untuk program opis baru nih jelah..




Suka betul sebab teramat jarang nak dapat cabutan bertuah..

19 comments:

  1. Replies
    1. dah licin kak watie.. tinggal raga ngan plastik balut tu ja..

      Delete
    2. Kalau akk, plastik tu tak selamat dah..koyakkan sekali

      Delete
  2. sama lah kita... boleh kira dengan jari berapa kali ja yang dapat.. huk2

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian kat kita kan.. kekadang jadi malas nak tunggu masa cabutan bertuah tu..

      Delete
  3. Replies
    1. mestilah best, dah nama menang kan.. hehehe..

      Delete
  4. Alhamdulillah..murah rezeki akak dpt lucky draw..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih.. alhamdulillah rezeki..

      Delete
  5. tahniah ya...

    psssttt.. tahniah... http://www.mialiana.com/2016/02/carta-pengkomen-tegar-2015.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Mia.. maklumat semua Mia dah terima kan..

      Delete
  6. Hadiah kat Pantai Merdeka kan..hehe

    ReplyDelete
  7. aida ni jarang bertuah bab cabutan bertuah ni.
    memang tak pernah harap tinggi melangit la :) hi hi

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...