December 1, 2015

WeLCoMe DeCeMBeR



Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Sekejap jer dah masuk bulan terakhir di tahun 2015.. Tinggal 30 hari lagi nak mengakhiri tahun 2015..


kredit


kredit


Semoga bulan ini mencoretkan kenangan indah buat semua.. Eyda pun inginkan yang terbaik buat diri Eyda..


11 comments:

  1. In sha allah kak.. semoga yangbaik2 untuk kita.. untuk semua..

    ReplyDelete
  2. Ya..coretan indah yang akan hadir hujung bulan ni..Apakah??

    ReplyDelete
  3. my fevret month aceh ceh ceh

    ReplyDelete
  4. Tak sabar tunggu 2016...satu kejutan akn berlaku..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow.. kejutan apakah itu CP?? Macam best jer.. macam menarik jer..

      Delete
  5. kan kak kejap je. sedar2 dah sampai hujung tahun pun. cepat sangat masa berjalan sekarang

    ReplyDelete
  6. Semoga semuanya baik-baik untuk Kak eyda..

    ReplyDelete
  7. Yang indah dapat anak saudara no 7 hihihi.. Besday boy encik suami ni xlama dah

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...