December 31, 2015

Keputusan Giveaway Review Tepung Ajaib Kek Coklat


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Seperti dijanjikan hari ini Eyda nak umumkan pemenang yang bertuah dan juga review terbaik..

Walaupun tak ramai yang join, tapi Eyda tetap teruskan GA yang tak seberapanya nih.. Memandangkan hanya 6 orang saja yang memberikan komen review kek siapa yang menjadi pilihan, makanya hanya 6 komen sahaja yang Eyda kira. 

Maaf ya kepada sesiapa yang tak memenuhi syarat.. In shaa Allah Eyda akan adakan lagi GA di bulan akan datang.. Tunggu ya..









Pemenang yang GA dipilih oleh  True Random Number Generator ialah...


V
 

 
 
V
 
 
 
V
 
 
 
V
 
 
 
V


NOR NAZLIANA



Dan pemenang bagi review terbaik, ini Eyda pilih sendiri ya daripada segi kreatif, kekemasan, memikat mata memandang dan pernah menjadi pilihan testimoni penaja tepung nih..


MURNI.ALYSA


Tahniah kepada pemenang.. Yang tak menjadi pilihan, jangan sedih-sedih tau.. In shaa Allah tahun 2016 Eyda akan banyakkan lagi GA untuk semua rakan blogger Eyda..

Bagi pemenang sila tinggalkan alamat di dalam komen di bawah untuk urusan pengeposan hadiah.. Jangan risau alamat korang Eyda tak akan dipublish..



8 comments:

  1. Wah tak sangka pulak menang review terbaik..mujur tak boh pic Danish curi2 jilat topping kek tu..tak bubuh sebab nampak sangat gelojoh..Mggu ni cuti nak buat lagi tepung yang beli haritu..thanks eyda & tahniah kepada pemenang GA..Selamat mencuba tepung kek ajaib yang sememangnya sedap..

    ReplyDelete
  2. tahniah...memang sapa yg kreatif..lagi cum kek dia kan

    ReplyDelete
  3. tahniah mokcik!!iols dah agak dah mokcik menang hehe..nti share adiah ok..jgn esken sgt kahhh

    ReplyDelete
  4. Tahniah Murni..lain kali jangan merendah diri ye..hehehe

    ReplyDelete
  5. Assalam eyda,
    waaaaaaaaaa
    dah announce winner
    tahniah pada yang menang yer

    pssttt : huwawawawawa sob3 iols xmenang....laaaaarrriiiiikkkkkkk

    ReplyDelete
  6. HUwaaaaaa.. nak juga.. hehehe..
    Tahniah pada yang menang..
    Selamat memasak kek ye..

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...