August 13, 2015

BaNYaKNYa PaGeVieW


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Petang nih nak citer pasal pageview plak..

Tetiba banyak plak pageview blog Eyda.. Kalau tak sehari area 2++ jer.. Tetiba meningkat sekali ganda..


Okey laa bagi blogger picisan macam Eyda ni kan.. Ada jugak yang sudi singgah dan meninggalkan sebarang komen buat Eyda.. Terima kasih semua..





21 comments:

  1. wah, dah kira ok tu..semoga pv semakin naik ya :)

    ReplyDelete
  2. Itu tandanya Eyda dah ramai peminat!

    ReplyDelete
  3. Nak sign autograf please! He He He...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buka fan club puhleaseeee,...i nak join :)

      Delete
    2. Tahniah, eyda. Tumpang gembira sama. Moga semakin bersemangat utk berblogging :)

      Delete
  4. teruskan kongsi sesuatu yg memberi manfaat...ramai yg mencari info mcm tu...Tahniah Eyda...kipidap..ehh pesal skema sgt komen sis JM ko ni

    ReplyDelete
  5. Tahniah Eyda..blog semakin di kenali

    ReplyDelete
  6. Wooo..byk tu..sy 200 sehari pn x smpai..

    ReplyDelete
  7. tahniah akak...Fidah tak sampai 200 pun..

    ReplyDelete
  8. Wah, tahniah Kak Eyda, PV Cik Mimie pun xmacam tu..hehe

    ReplyDelete
  9. wow.. Kak Eyda kite makin pemes lah.. nak saaaain =D

    ReplyDelete
  10. Assalam eyda,
    waaaaa
    lebat
    tahniah3
    iols jugak yang dok ciput
    he3

    ReplyDelete
  11. berkat rajin blogging & blogwalking eyda :)
    keikhlasan eyda ada balasan nyer...
    alhamdulillah...

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...