June 17, 2015

WoRdLeSS WeDNeSDaY #17


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Dah lama betul tak makan coklat mahal sebegini.. Memang heaven abis laa.. Selamat menjamu mata.. Coklat dah selamat dalam perut Eyda dan anak-anak..




Coklat nih dapat minggu lepas lagi.. Baru hari nih dapat share dengan semua..




20 comments:

  1. Replies
    1. nama pun coklat mahal.. mesti laa sedap kan Nadia.. hehehe..

      Delete
  2. Nad pun dah lama sangat tak makan coklat sedap & mahal ni hahah beli pun yang kecik kecik jee

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama laa kita.. coklat nih pernah beli sekali dua jer.. yang lainnya coklat kit kat jer..

      Delete
  3. Samelah lama x makan.
    Kecuali dapat hadiah dari CT Humairah baru ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila sesekali makan memang best kan Shikin..

      Delete
  4. Replies
    1. mesti laa kak JM.. kat entri pun dah bagitau dah selamat dalam perut Eyda dan anak-anak.. hehehe..

      Delete
    2. Tak kan nak tengok je kot coklat tu... Keh Keh Keh.... Dari tengok coklat baik tengok Jari Manis.... He He He...

      Delete
    3. hahaha ada2 saja SS nak usik kak JM..

      Delete
  5. Coklat ni memang tak dinafikan kesedapannya hingga menjilat Jari Manis... Keh Keh Keh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. abis laa sampai Jari Manis pun kena jilat.. hahaha..

      Delete
  6. coklat ni memang sedap.
    terasa mau membeli nya la, eyda.
    bulan2 puasa gini, anak2 aida kalau dpt, confirm senyum sampai ke telinga :)
    yes. balik karang nak beli jap...

    ReplyDelete
  7. bestnya ferrero rocher. nak beli mahal sangat. sobs

    ReplyDelete
  8. memey sedap coklat ni... ekin last mkn tahun lepas hadiah hantaran kahwin abg bagi hihihi

    ReplyDelete
  9. suka juga ferrero ! kalau ke langkawi memang borong sakan. ehhee

    ReplyDelete
  10. Assalam eyda,
    waaaaaaaaaa
    sob3
    ni peberet iols ni
    nak jugaks

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...