June 2, 2015

TeRiMa KaSiH JaRi MaNiS


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Amboii peram lama betoi laa Eyda nih baru nak buat entry.. Maaf laa korang pun sedia maklum kan yang Eyda agak busy dalam 2 ke 3 minggu yang lepas..

Okey laa, Eyda pun tak mau nak pendam lama-lama cerita nih, jadinya hari nih nak berkongsi laa kegembiraan Eyda.. Ramai dah berkongsi, Eyda jugak belum berkesempatan nak berkongsi..

Tengok tajuk pun mesti korang dah tau kan apa kebendanya.. Tak apa laa, Eyda nak cerita jugak.. Ni laa first time Eyda dapat hadiah daripada kak Jari Manis a.k.a kak JM.. Hadiah datang dari jauh tu, dari Korea gitu..


Nota dan Fridge Magnet

Bookmark, Hair Stick atau Letter Opener


Terima kasih kak JM kerana sudi menghadiahkan semua ini buat Eyda.. Terima kasih jugak kerana sudi menjadi sahabat Eyda.. Semoga persahabatan kita akan terjalin buat selamanya..







24 comments:

  1. Woww! Tahniah Eyda! Jay Emm memang sweetheart... he he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks SS.. kak JM sentiasa dekat dihati.. hehehe..

      Delete
    2. SS...u r still my sweetheart!

      Delete
  2. tahniah Eyda, mmg murah betul rezeki JM kan sana sini dia sedekah kan heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks kak Noor.. itu yang kak JM boleh ke Korea selalu.. :)

      Delete
    2. Amin....terima kasih kak Noor

      Delete
  3. Replies
    1. betul, cute jer.. cantik plak tu..

      Delete
  4. waaa....thniah yer...sonok kan dpt hdiah dr JM...hati berbunga-bunga hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Deanna.. mesti laa seronok, nama pun dapat hadiah kan.. bukan saja berbunga2 berpokok pun ada jugak.. hehehe..

      Delete
    2. wahh...siap ada pokok ehh...leh buat taman pasni hahahhaha

      Delete
    3. ermm boleh buat taman bunga lagi.. hehehe..

      Delete
  5. Congrats, Eyda. Best kan dapat ole2 dari Kak JM kita :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Farrah.. ya betul tu best dapat ole-ole nih..

      Delete
  6. sukanya FM tu...minat giles...bila la nak dapat kan...FM dari Korean dan Jepun ni...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak pun peminat FM.. suka laa hati nih bila dapat.. in shaa Allah, nanti ada laa rezeki buat Fida..

      Delete
  7. alhamdulillah dah terima....terima kasih juga buat Eyda yang rajin berkunjung ke 'rumah' sis JM..so itu lah habuan nya...just a small gift

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...