June 3, 2015

SuKa SeKoDenG


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Hari nih gatal tangan check akaun Nuffnang.. Tak sangka ramai yang melawat Nuffnang kat blog Eyda ya.. Padahal trafik untuk akaun Nuffnang, tak laa banyak mana pun..

Apapun Eyda nak ucapkan terima kasih kerana sudi menyinggah ya.. Ada yang Eyda kenal, dan ada juga yang Eyda tak kenal.. Tak kisah mana pun, nanti Eyda cuba untuk kunjung balas ke blog korang ya..


































Jom beramai-ramai kita singgah ke blog mereka.. Dapat juga menambah kenalan di alam maya nih..





26 comments:

  1. Yeaaayhh!! link yg pertama..hikhik2 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik Mimie sentiasa menjuarai carta.. hehehe..

      Delete
  2. Replies
    1. dua kali dah kantoi nih.. hehehe..

      Delete
  3. eh2 ada jugak terdampar kat sini..
    Huhuuu thanks sis.. :)
    Jom bw semua

    ReplyDelete
    Replies
    1. terdampar seketika.. hehehe.. jom Ms.Kejupenyet, kita BW semua..

      Delete
  4. Singgah Blogwalking....:)



    jemput baca entri tentang masalah "wanita"
    http://blogmummyrifqiy.blogspot.com/2015/06/hilangkan-keputihan-dengan-alfalfa.html

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. hehehe sha try next time.. mana tau masuk dalam list..

      Delete
  6. wahhh....spot my link there....hahaha...

    ReplyDelete
  7. Yeay2 akhirnya ada gak nama kita

    ReplyDelete
    Replies
    1. suka laa tu nama dah melekat kali nih.. hehehe..

      Delete
  8. namaku ada dimana2 saje...thanks akak...sebab buat entry yg menarik...walaupun simple tapi syok baca...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah Fida.. syok ke? rasa macam ringkas sangat plak entry nih.. apapun thanks sudi singgah, baca dan drop komen..

      Delete
  9. heee lama tak singgah sini :D

    ReplyDelete
  10. ramainya yg datang skodeng...yg pasti sis JM x masuk list huhuh

    ReplyDelete
  11. Assalam eyda,
    waaaaaaaaaa
    nak masok list jugaks he3

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...