June 4, 2015

aPa Tu?


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Lama kan tak kongsi perihal budak berdua tuh.. Hari nih nak kongsi perihal si budak bulat.. Sapa lagi kalau bukan Izzat..

Ntah laa kat dia, tetiba nak mereka cipta something plak.. Nak tengok hasil kerja Izzat tak? Tapi yang ni yang kedua, yang pertama yang lagi menarik tak sempat nak snap..

Mulanya dia bentukkan jadi arnab, yang tu nampak cute, tapi tak sempat nak snap.. Baru nak snap dia buat benda lain.. Nak tau apa bendanya.. Jom ushar skit..




Ntah laa nak kategorikan sebagai apa.. Macam orang pun ada, bukan orang pun ada.. Itulah imaginasi kanak-kanak yang sedang membesar kan..




19 comments:

  1. Replies
    1. ya budak2 penuh dengan imaginasi..

      Delete
  2. Hahaha kalau tenung lama2 seram haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan tenung lama2, kot nanti tak boleh tido..

      Delete
    2. Tadi memang xtido pun akak

      Delete
    3. malam tadi boleh tido tak?

      Delete
  3. Heheheh boleh jadi maskot ni :)

    ReplyDelete
  4. kaki keciknya.. seram plak tgk lama2.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan tengok lama2, kot nanti tak boleh tido, susah plak..

      Delete
  5. mcm patung tu tgk buat gerakkan tangan ala lee kwan soo pulak..hehh

    ReplyDelete
  6. Macam mr.squidward dalam spogebob je..hikhikhik

    ReplyDelete
  7. hahahha.. comel jek... kretipnyaaa...

    ReplyDelete
  8. Comel...
    alien kot ni.
    anak2 dara aida skang dilarang main plastesin ni sebab ijat suka main skali tapi dia masuk mulut!

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. Hanya Alien mengenal ALIEN... Keh Keh Keh....

      Delete
  10. Assalam eyda,
    he3
    takuit aunty tengok
    imaginasi izzat yer :)

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...