May 18, 2015

KaD HaRi GuRu KiMie


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Abis laa kertas warna yang Eyda beli.. Macam-macam hasil kerja seni Kimie nak guna kertas warna.. Kekadang tuh agak membazir jadinya..

Mana taknya, dah buat tak jadi, buang.. Tak pun sesaja potong kertas warna buat itu ini.. Lastly ke tong sampah tempat kertas tuh berada..

Apapun Eyda suka tengok hasil kad Hari Guru Kimie nih.. Tengok laa siap ada lukisan cikgu lagi.. Amboii rajin betoi Kimie melukis semenjak dua menjak nih..

Jom ushar hasil lukisan Kimie pada kad ucapan hari guru pada guru kelasnya..


Cikgu Hashimah.. Guru kelas Kimie..


Jadi laa ada rupa manusia jugak.. Cute plak tuh.. Masih boleh diperbaiki lagi hasil lukisannya.. Apapun esok Kimie dan Izzat akan menghadapi Peperiksaan Pertengahan Tahun 2015.. Harap diaorang boleh menjawab dengan baik..





20 comments:

  1. Hihihi pndai dia lukis cikgu dia... semoga dipermudahkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah laju jer tengok dia lukis gambar cikgu.. thanks Ekin..

      Delete
    2. Sel otak3 berfungsi siap leh bayang cikgu pakai baju n tudung hihihi... sama2 akak

      Delete
  2. Replies
    1. tulah tak sangka jugak jadi lukisan dia..

      Delete
  3. Comelllllnya gambo si Kimie lukis! :)
    Good luck for ur exams, Kimie & Izzat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. comel kan kak Farrah.. thanks kak Farrah..

      Delete
  4. Walaupun gambar cikgu pakai tudung serkup aje, tapi cikgu terharu anak murid ingat jugak kat cikgu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia tak reti nak lukis gambar tudung.. jadi laa walaupun tudung serkup jer.. tu laa mesti cikgu terharu siap ada lukis gambar lagi..

      Delete
  5. Comel hasil tangan Kimie..terharu cikgu yang dapat tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tuh cik Mimie.. mesti terharu cikgu kelas dia tuh..

      Delete
  6. semoga mereka dapat menjawab dengan baik :)

    ReplyDelete
  7. kalau sis JM ni cikgu Hashimah mesti suka

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak JM suka ke? Nanti nak mintak Kimie lukis laa untuk kak JM.. hehehe..

      Delete
    2. kih kih kih...ce lukis pastu tempek lam blog heeeee..klaau cantik nanti auntie JM bagi hadiah tuk Kimie eh

      Delete
    3. Auntie Jay Emm ek? He He He...

      Delete
  8. Cikgu Hashimah tu pakai kain jarang ke? Keh Keh Keh...

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...