April 12, 2015

WeeKeND QuoTe #5


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Hari Ahad dah menjengahkan harinya.. Hari terakhir untuk berehat sebelum memulakan kerja esok hari..





29 comments:

  1. selamat berhujung minggu izzeyda.. :)

    ReplyDelete
  2. selamat berhujung minggu izzeyda.. :)

    ReplyDelete
  3. Happy weekend eyda :)
    Hari ni Sha keje lagi. 7days a week non-stop., huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. laa ya ka Sha.. mesti tak cukup rehat..

      Delete
    2. Hari ni masuk keje, mata macam sleepy panda, hehe

      Delete
  4. Replies
    1. leh tunjuk sikit...mcm mana tu lepak kangkang..lepakking JM tahu lah eheeh

      Delete
    2. amboii SS lepak kangkang ya.. tu laa kan kak JM.. cer SS buat demo skit..

      Delete
    3. Haa cerrr buat sekarang... Memula kangkang.. Pastu lepak! Ha Ha Ha..

      Delete
  5. Replies
    1. thanks budak.. lama tak singgah umah budak..

      Delete
  6. hari ahad tak sempat nk rehat2 kat umah..perlu pegi opis huhuhhu....mggu yg menyedihkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesiannya kat kak JM.. apa nak buat, nama pun keja..

      Delete
    2. tu yang asik meroyan aje tu... he he he...

      Delete
    3. seteress!!! nasib baik ada SS

      Delete
  7. alamak CT singgah malam ni esok keje dah.. eeeh lupa.. iols penganggur ahahahak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. penganggunr hari2 merupakan weekend.. huhuhu..

      Delete
  8. Wana memang berehat sepenuhnya..dah lama tak baking.tunggu sembuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti wana tak sabar nak membaking kan..

      Delete
  9. Hujung minggu yang sekejap je..hihihi :)

    ReplyDelete
  10. bile tiba hari ahadje mula la rasa lemau kan

    ReplyDelete
  11. Hari minggulah hari utk Fida cover tido..hehehe

    ReplyDelete
  12. Kita kat sini hari ahad baru start keja, huhuhh

    ReplyDelete
  13. Jdi surirumah hari2 keje buat keje rumah hihihihi

    ReplyDelete
  14. selamat berehat. hehehe.saya sibuk join contest sana sini

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...