March 18, 2015

WoRdLeSS WeDNeSDaY #5


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua..








20 comments:

  1. kata2 ni sy bc/dgr ms memula dpt BR1M dulu ;-)

    ReplyDelete
  2. Sesiapa yang pandai memancing boleh ajarkan kitew.
    kitew tak pandai memancing la.
    Oopsss lari tajuk.
    Kata2 yang penuh hikmat

    ReplyDelete
  3. Betul tu..saya sokong..setuju ayat ni..^^

    ReplyDelete
  4. jgn hanya memberi tetapi ajarlah..kerana ilmu yg bermangaat hingga akhir hayat

    so, ajarlah daku buat kek dari memberi kek..nanti boleh bukak bakery :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh kak JM nak bukak bakery ke? kena belajar dari pakar membuat kek.. hehehe..

      Delete
    2. Sis JM, sep sikit! wanie pun ada cita-cita nak bukak bkery..insyaAllah one fine days..ameenn.. ^^

      Delete
    3. Amboi, sis JM! Bukan main lagi ye,...

      Delete
    4. lepas nih kita boleh order kek dari kak JM laa.. hehehe..

      Delete
    5. ahahaha..angan2 perlu ada dulu..jadi ke tidak tu belakang kita

      Delete
    6. bermangaat? apa tu?
      * cari pasal..

      Delete
    7. nampak aje tau.....tajam tul!

      Delete
  5. Wah kata2 JM penuh makna...kitew suka
    Jangan ajar JM sorang jer tau..ajar kitew jugak..

    ReplyDelete
  6. Akak dari dulu suka benar dengan konsep bagi ikan bagi pancing ni....but it's true kan :)

    ReplyDelete
  7. Jom kita pancing hihihi... indahnya kata2 diatas...

    ReplyDelete
  8. tersentap jap
    betul jugak tuuu
    sgt dalam ayat tuu

    ReplyDelete
  9. ikan dibuat ikan kering boleh makan bertahun...

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...