March 11, 2015

TeRiMa KaSiH SaLLy SaMSaiMaN


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Hari nih nak buat entry penghargaan buat Sally yang sudi menganjurkan GA yang simple dan menarik..

Alhamdulillah hadiah Vintage Bookmark dah selamat sampai ke tangan Eyda petang Isnin yang lepas.. Maaf baru hari nih Eyda dapat up kan entrynya.. Thanks Sally untuk hadiah GA nih..




Cantik Vintage Book Marker nih.. Sayang plak nak guna sebab cantik..




13 comments:

  1. Sally nak jugak laaaaa....ahaks....tahniah ye..

    ReplyDelete
  2. wow..bestnya dapat hadiah lagi..tahniah eyda.. :)

    ReplyDelete
  3. Wah tahniah... Comel ajep.. Huhuuu Cik candy masih lagi dlm proses menunggu ni

    ReplyDelete
  4. Cantik.Vintage gitu..
    Kalau tak nak guna meh bagi kitew.
    Kitew nak guna ...hehehehe

    ReplyDelete
  5. syg nk guna meh pos ke sis JM heee

    ReplyDelete
  6. Kalau eyda tak mau guna, pas kat Sha aje lah, hehe:D

    ReplyDelete
  7. Kalau akak pun akan sayang nak guna hihihi

    ReplyDelete
  8. wahh kak eyda menang ye
    tahniah kak mmg cantik tuu
    kalau ayu pon mmg ayu xgune
    sayang sgt

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...