February 17, 2015

BanGGaNYa TenGoK


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Hari nih nak up entry pasal hasil kerja Kimie dan kumpulannya dengan menggunakan kertas surat khabar dan warna pensil..

Semalam Eyda lalu kat kelas dia baru perasan yang diaorang letakkan hasil kerja nih kat papan kenyataan di luar kelas diaorang.. Eyda apa lagi snap jelah untuk simpanan sendiri..

Nanti diaorang boleh tengok balik kat blog Eyda.. Apa yang Eyda simpan hasil kerja dan macam-macam hal berkaitan diaorang..



Berbangga jugak bila hasil kerja anak-anak diletakkan di papan kenyataan sebegini kan.. Semuanya sebagai semangat buat mereka juga dalam menyiapkan kerja yang diberikan dengan kemas dan baik..

Okey laa, Eyda tak tau laa busy sesangat sekarang, nak singgah sini sana pun agak terbatas.. Inikan plak nak berceloteh panjang lebar.. Huhuhu masa memang mencemburui Eyda..

Nanti Eyda singgah ye ke blog kengkawan.. Nak tinggalkan komen banyak-banyak gitu.. Hehehe macam laa Eyda banyak masa kan.. Apapun jangan kecik ati tau kalau Eyda tinggalkan sekomen dua jer..





24 comments:

  1. opkos la bangga kan bile tgk hasil karya anak kat notice board..hehe..

    ReplyDelete
  2. mesti la bangga.. wpun 1 line.. sekurang kurangnya beri semangat tuk anak2 lebih rajin.

    ReplyDelete
  3. kreatif betul karya anak sis eyda.. walaupun hanya sekadar karya seorang budak kecik, tapi kita boleh nampak yang dia bersungguh-sungguh buat karya tu.. memang patut dipaparkan pun.. hehe ^_^

    ReplyDelete
  4. http://kasutkaca15.blogspot.com/2015/02/kasutkaca15-ga-chiffon-shawl.html

    jom join

    ReplyDelete
  5. Aunty Farrah tumpang bangga. Kembang kempis idong ni. Dahlah buat art pakai bahan terbuang,...go green sungguh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti kena jadi anak murid kak Farrah laa.. lagi banyak bahan terbuang boleh digunapakai..

      Delete
    2. Heheheh boleh-boleh,..kecil tapak tangan,..halaman rumah aunty Farrah hamparkan. Tapi, dengan gaya bijak Kimi ni..silap2 akak yang kena pergi berguru,..sifu Kimi! ;)

      Delete
  6. Wahhh..kalau saya pun bangga kalau hasil kerja anak terpilih. Belajar rajin2 ye, kimie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan senang hasil kerja nak ada kat papan kenyataan sekolah kan..

      Delete
  7. mesti terharu kan, tengok perkembangan anak

    ReplyDelete
  8. mesti bangga bila tengok hasil kerja anak2 diletak di papan kenyataan kan :)

    ReplyDelete
  9. Bukan mak bdak je bngga kn, ank2 pun bertambah semangat bila tgk hasil dorang dipamerkn..

    ReplyDelete
  10. Bukan mak bdak je bngga kn, ank2 pun bertambah semangat bila tgk hasil dorang dipamerkn..

    ReplyDelete
  11. alahai cantik lukisan Kimie..berapa tahun anak Eyda yg ini...as a mother mmg rasa bangga bila hasil tangan anak di hargai

    ReplyDelete
  12. ibu mana yanh tak bangga hasil kerja ank sendiri dipamerkan kan?wahh..tahniah kak eyda...

    ReplyDelete
  13. ye mmg patut bangga pon
    mkin semangat la kimie lepas ni

    ReplyDelete
  14. pemes la kimie pasni.. hehehe..
    be a good son kimie.. :D

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...