November 11, 2014

Nuffnang CPUV - Transitions Optical dan Sony Xperia Z3 Launch


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Lama Eyda tak update pasal CPUV kan? Hari nih Eyda nak update CPUV yang terkini..

Agak lama juga Eyda tak menerima sebarang CPUV baru.. Lebih dari seminggu juga, mungkin sebab Eyda kurang update lately..

Pageview pun turun mendadak kebelakangan nih.. Baru beberapa hari nih jer pageview naik balik.. Maaf laa Eyda tak sempat nak update.. Busy dengan kerja dan meniaga skit..

Jom ushar skit CPUV Eyda..


Tengok tu 27 Oktober dan 7 November.. Lama kan..

Eyda harap CPUV nih akan bertambah-tambah lagi selepas nih.. Eyda akan cuba update sebanyak mana yang Eyda mampu..

Nanti Eyda update pasal booth kat USM.. Siapa lagi yang Eyda jumpa dan citer yang ada.. Banyak pengalaman Eyda tempuhi semasa berniaga baru-baru nih..

Apapun Eyda akan jadikan pengalaman yang telah berlalu sebagai penguat semangat untuk Eyda terus berniaga..



9 comments:

  1. moga dimurahkan rezeki kak
    seronok kan klo kita dpt cpuv
    excited update blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin.. betul tu Yumida.. bila tak masuk CPUV baru, rasa down skit.. apapun akak cuba update asalkan blog berupdate selalu..

      Delete
  2. nuffnang akak sunyi dari feb..:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh ya ka kak dalila.. akak cuba banyakkan update blog.. manalah tau nuffnang kembali lagi.. entry cuba cari bahan yang boleh menarik minat orang untuk membaca..

      Delete
  3. Jom tukar z3.
    Haha..macam banyak ringgit saya ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha banyaknya rm.. klu banyak dah boleh rembat satu..

      Delete
  4. Tahniah Eyda...semoga membiak lebih lepas ni.

    ReplyDelete
  5. Tula kalau xupdate mmg trun mndadak ha... ayu pny da xnaik2 da ase.. hahahhah bile tah nk update ni

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...