September 21, 2014

PRoDuK DR.PeRFuMe


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Sejuk betul hari nih, ujan seharian.. Pastinya ada yang dikalangan rakan blogger yang perasan gambar kat side bar nih..

Just nak tunjuk skit salah satu hadiah yang saya sponsor untuk GA yang sedang berlangsung sepertimana kat side bar sebelah..

Produk DR.Perfume

Meh saya story mory skit.. Inilah salah satu produk yang saya jual.. Alhamdulillah income agak baik.. Bermula pada penghujung April yang lepas sebagai agen, kemudian naik kepada dealer dan akhirnya bergelar mini stokis.. In shaa Allah sekarang dalam usaha nak naik ke stokis..

Haruman kereta ini juga boleh digunakan untuk mengharumkan kediaman, bilik, bilik air dan almari.. Harumannya yang lembut akan membuatkan kita terpesona dengan harumannya..

Ia didatangkan dengan 8 haruman.. Harganya hanya rm10 sebotol.. Tahan sehingga 45 hari bergantung kepada cara penggunaan seseorang.. Korang boleh tengok senarai haruman pada gambar di bawah ni ye..


DR.Perfume


Haruman badan jenis solid cream pula, baru saja diperkenalkan.. Didatangkan dengan 4 haruman yang lembut.. Ketahanan sehingga 2 bulan.. Mudah untuk dibawa ke mana saja tanpa risau tumpah dan sebagainya..

DR.Solid Perfume


Suka sangat dengan kedua-dua jenis produk nih.. Rugi tak cuba.. Harga pun amat berpatutan..

Kalau berminat boleh SMS atau WHATSAPP 0174597615..




4 comments:

  1. Replies
    1. Thanks tarmizi.. in shaa Allah nanti saya kunjung balas..

      Delete
  2. Replies
    1. Bukan saja warnanya yang menarik.. baunya pun buat kita tertarik.. lembut jer baunya..

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...