Precious Giveaway

9/11/2014 11:31:00 AM


Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua..


http://rahsiahatikuyangtidakkufikirkan.blogspot.com/2014/09/precious-giveaway.html
KLIK BANNER UNTUK JOIN


Jom kita join beramai-ramai.. Dapat juga memeriahkan GA rakan-rakan blogger kita.. Huhuhu banyaknya segmen dan GA bulan nih..

Huhuhu ada soalan la plak..

Perkara yang paling berharga dalam hidup saya ialah meluangkan masa bersama keluarga terutamanya anak-anak.. Saya tidak mahu melepaskan zaman kecil mereka begitu sahaja.. Saya akan cuba memenuhi permintaan dan keperluan hidup mereka.. Semoga saya tidak akan terlepas detik-detik indah dalam meraikan kejayaan dan detik indah dalam hidup mereka.. In shaa Allah..



Hadiah :
10 barang istimewa untuk 10 pemenang
Tamat : 3/10/14

You Might Also Like

5 comments

  1. Aamiinn.
    Saya pun harap macam tu juga untuk diri saya & anak-anak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin.. moga kita dapat meluangkan masa buat mereka.. kerana masa yang berlalu tak akan kembali.. betul tak shikin?

      Delete
  2. singgah dari segmen yang sama

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/10/precious-giveaway.html

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti