September 25, 2014

FIRST GIVEAWAY BY WNURASYIQIN


Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua..


http://wnurasyiqin.blogspot.com/2014/09/first-giveaway-by-wnurasyiqin.html
KLIK BANNER UNTUK JOIN


Jom sahabat-sahabat blog sekelian.. Meh kita join GA yang rakan blogger kita anjurkan nih.. Selain memeriahkan GA yang dianjurkan.. Kita dapat menambah kenalan dan hadiah tau.. Manalah tahu rezeki kita di sini.. Hadiah yang ditawarkan berupa wang tunai untuk 3 orang pemenang.. Dan ada hadiah saguhati buat peserta yang lain..




12 comments:

  1. Good luck n all the best..khaty pon dah join

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thaks khaty, moga ada rezeki buat kita..

      Delete
  2. selamat maju jaya.. nnti shad nak join jugak lah.. hehehe..
    jemput join >> http://akuvsdiashadhira.blogspot.com/2014/09/birthday-giveaway-by-shad.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks shad.. akak baru jer join..harap ada rezeki..

      Delete
  3. Good luck.
    Saya, awal-awal dulu je rajin buat GA. skrg x sempat dah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks shikin.. saya rajin join ngan baru blajar jadi sponsor.. ntah bila nak buat GA sendiri pun tak pasti..

      Delete
  4. Salam gud luck,

    Jemput singgah dari segmen sama,

    http://pelitasiang.blogspot.com/2014/09/first-giveaway-by-wnurasyiqin.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumslm..thanks piza.. in shaa Allah nanti saya singgah..

      Delete
  5. Hai , Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Cik Adda singgah , jemput join & singgah yea . And Goodluck :)
    Preloved Giveaway (6oct)
    GA Sweet Sour by N/A (14oct)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumslm.. thanks cik adda sudi jemput..

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...