September 10, 2013

LeBaTnYa HuJaN..

Assalamualaikum semua.. Sejuknya ari ni kan??? Seharian ujan.. Kalau tido memang sedap la kan.. Izzat ari nih cuti sebabnya ada exam UPSR.. Kimie pun tumpang cuti jugak.. Tak pelah dengan ujan lebat pagi tadi dan Izzat cuti, bg jer kelonggaran ari ni..

Ujan lebat2 nih risau la plak banjir.. Tempat korang ujan tak??? Apa yang saya tau kebanyakan atau majoriti tempat la ujan ari ni.. Mau banyak laporan banjir nanti.. Kat sini kejap lebat kejap rintik-rintik..

Nak tengok tak gambar terkini kolam takungan banjir kat sebelah opis kita orang??? Meh layan gambar2 nih..


 
Gambar dari tingkap bilik sebelah tempat ku...
 

 
Gambaran kolam takungan banjir yang makin penuh..
 

 
Tengok la paras air sekarang..
 
 
Tadi masa balik rehat tengahari pun ada parit-parit yang penuh dan tunggu masa nak melimpah keluar.. Harap2 nya ujan ni akan kembali ok.. Risau jugak banjir kan.. Apapun korang hati2 tau musim hujan sekarang nih.. Jaga diri baik2, kesihatan pun kena jaga jugak.. Kot nanti demam sapa yang susah korang ngan keluarga korang jugak..


No comments:

Post a Comment

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...