March 18, 2013

BReaKFaST

Assalamualaikum semua.. Salam Isnin.. Dah sarapan?? Mesti dah kan, tengok la jam dah pukul brapa sekarang nih.. Sarapan apa ari ni?? Aku pagi ni dengar dalam radio Hot FM pun citer pasal breakfast..

Aku seperti biasa lepas masuk opis, mesti breakfast.. Mana boleh tahan, bila prut menyanyi macam-macam lagu dalam prut mintak makanan..

Ari ni berganda nyer breakfast.. Mana taknya 2x breakfast.. Prut cap apakah ni?? Hehehe.. Meh layan breakfast yang telah selamat diproses dalam prut nih..


 
Ni breakfast awal pagi tadi, area kul 7.50 pagi.. Lama tak makan.. Pagi ni makan sebab tengok la iklan kat bawah..
 
 
 
 
 
Just tambah rm1.60 termasuk tax untuk air kopi..
 


 
Ni plak orang opis belanja.. TQ sebab sudi belanja kawan-kawan.. Memang prut kenyang ngan sendat berganda laa.. Ni dah selamat masuk prut kul 9.30 pagi tadi..




Apapun memang kenyang berganda-ganda laa.. Tengahari ni ak tau nak makan apa plak.. Hehehe.. Sekian entry breakfast untuk ari nih..





No comments:

Post a Comment

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...