January 31, 2013

KiMie DaH DaPaT BaJu SuKaN

Assalamualaikum semua.. Salam hari Khamis.. Hari yang masih sibuk dengan tugas2 di pejabat dan tugas2 harian.. Biasalah, bagi yang bekerja macam diriku ni..

Ermm kelmarin cikgu dah bagi baju sukan yang dibeli.. Dua pasang aku beli senang nak rotate dari ari selasa hingga khamis.. Cuma baju uniform jer tak dapat lagi.. Ntah bila nak dapat pun tak tau lagi.. Harap2 dapat cepat laa.. Dah letih mendobi baju t-shirt putih hari2.. Hehehe.. Mana taknya, suka pakai baju tu sampai ke malam.. Tak mau tukar langsung.. Selalunya memang kena rendam dulu laa, pagi2 sebelum pi keja memang basuh ngan sidai siap2 la baju dia..


Ini la baju sukan Prasekolah Kimie..

Beli dua pasang.. Nasib sempat jugak membasuh dan sidai untuk dia pakai hari ni..

Pagi tadi sebelum masuk kelas.. Kimie kelmarin dah bagi tau nak pakai baju baru.. Nasib sempat kering sidai tengahari kelmarin..


Sekian citer baju sukan baru Kimie.. Hehehe.. Sibuk jer kan nak citer..

No comments:

Post a Comment

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...