Sourvenir daripada Jari Manis

2/14/2017 11:40:00 AM


Siapa kat sini suka dapat sourvenir? Eyda memang suka, terutamanya kalau dapat menambah koleksi fridge magnet yang pelbagai bentuk dan unik. Sourvenir biasanya kita dibeli buat keluarga dan kawan bila berkunjung ke suatu tempat sebagai tanda kenang kenangan dan ingatan kita kan.

Kali nih Eyda dapat sourvenir dari rakan blogger yang suka melancong. Mesti ramai yang kenal kan dengan sis Jari Manis atau lebih dikenali sebagai sis JM. Dulu Eyda kerap juga dapat sourvenir daripadanya. Bila dah lama tak dapat nih rasa teruja lebih pula.



Terima kasih sis JM sudi berikan fridge magnet Shanghai dan keychain Hatyai. Cantik dan ianya telah berada di bersama koleksi fridge magnet Eyda yang lain.

Walaupun Eyda tak pernah jejakkan kaki kedua-dua tempat dan negara tersebut. Ingatan rakan blogger memberikan sourvenir sebagai buah tangan dari sana pun dah terasa diri seperti dah sampai ke sana.

Bagi yang ingin berkenalan dan singgah ke blognya meh singgah SINI.




You Might Also Like

24 comments

  1. Alamakkk bestnye.. jelesnyeee.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan la jeles, mana tau nanti Lea pun boleh dapat macam nih

      Delete
  2. Siqah pun suka kumpul fridge magnet. Kalau dapat daripada rakan lagi suka kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehh minat kita sama laa.. ni pun dah banyak fridge magnet hilang, sedih pun ada, tapi bertabah jelah..

      ya, dapat dari kawan-kawan lagi seronok.. rasa lebih dihargai..

      Delete
    2. Ooohh Eyda pun suka kumpul FM ye :)

      Delete
    3. ya Farrah, Eyda suka sangat kumpul FM.. tempat mana yang Eyda sampai, mesti beli 1 untuk buat koleksi..

      Delete
  3. tahniah eyda.
    fm shanghai. berkenan !

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih aida.. cantik kan fm shanghai tu..

      Delete
  4. Tahniah eyda. Sis JM ni memang suka melancong dan sentiasa ingat kawan-kawan kann

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih mama.. tu laa sis JM, SS memang akan ingat pada kawan-kawan tiap kali mereka melancong.. seronok pula bila baca mereka travel bersama sejak akhir-akhir ini.

      Delete
  5. Replies
    1. memang pun kumpul buat koleksi.. terpaksa kumpul balik selepas dah banyak fm hilang..

      Delete
  6. Replies
    1. alhamdullillah rezeki.. tak sangka sis JM nak bagi hadiah..

      Delete
  7. Cantik cantik FM yang Eyda dapat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. perempuan dengan benda cantik tidak dapat dipisahkan.. hehehe.. cantik kan FM yang Eyda dapat nih..

      Delete
  8. kalau dpt souvenir, memang hati riang gumbira 😄

    ReplyDelete
  9. Seronoknya dapat hadiah drpr teman2 blogger :)
    Salam kenal. Datang follow sini.

    ReplyDelete
  10. Ekin pun banyak gak dapat dari sis jm duk tersimpan jah hihihihihi

    ReplyDelete
  11. seronok klu dpt tmbh koleksi FM. kira dok pedo jari uwais dari cabut fm dekat peti ais. kalau tidak togel ntah kemana hilang

    ReplyDelete
  12. dapat jugak.. kena rajin2 komen

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti