December 6, 2016

Karnival Jom Heboh 2016 di Stadium Batu Kawan, Pulau Pinang


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua. Alhamdulillah, tahun ni dapat juga bawa anak-anak ke Karnival Jom Heboh di Pulau Pinang.

Dah anak-anak bersuara kan, bawa jelah, lagipun hujung minggu dan Eyda ada juga surprise untuk anak-anak.

Anak-anak cakap nak ke booth Bananana. Kiranya sampai tu terus menuju ke booth Bananana jelah.



Persembahan dari Jabatan Pergigian Negeri Pulau Pinang


Juruhebah Liza Kool FM dan El HotFM

Macam-macam aksi dan gaya kena buat

Lastly kena promote barang

Ni plak kena suap pasangan masing-masing

Muka happy Izzat dan Kimie

Ambil peluang posing jugak

Sebelum balik, anak-anak nak main bola angin plak. Layan jelah, satu bola angin RM15. Nasib laa Izzat mau naik dengan Kimie.. Jimat duit ibu 😀😀😀







Okey, dah selesai anak-anak bermain di Karnival Jom Heboh. Meh kita teruskan perjalanan kita ya. Memandangkan masa Eyda masuk ke Penang waktu tengah hari, memang waktu mencari makanan laa.

Punya tak tahu nak makan apa, singgah satu kedai nih, jamah menu kat bawah nih.


Siap Izzat suruh snap gambar dia. Okey jom laa layan bakal pengacara baru untuk program Jalan-jalan Cari Makan 😂😂😂



Dah selesai makan kat sini, apa lagi ke destinasi seterusnya. Surprise buat anak-anak. Bila anak-anak seronok, ibu sudah tentunya seronok.



4 comments:

  1. Seronok betul jom heboh kat sana.. Siap ada kolam renang agik tu..

    ReplyDelete
  2. bestnya.. tak panah lagsung pi jom heboh

    ReplyDelete
  3. Meriah betul carnival jom heboh ni

    http://www.fatindays.com

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...