WoRdLeSS WeDNeSDaY #58

10/26/2016 09:16:00 AM


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Sekejap jer hari Rabu.. Minggu terakhir di bulan Oktober.. Fuhh sekejap jer nak bertukar bulan..



Hargailah air terutamanya air sungai yang merupakan sumber utama air minuman kita..Kita pasti tidak dapat hidup bila air bersih tiada lagi.. Maka jagalah sungai dan sumber air yang lainnya..



You Might Also Like

11 comments

  1. betul tu sayangi air dan sungai kita

    ReplyDelete
  2. Skrg ni isu air x abis² lagi...
    Hmm..semoga rakyat malaysia sedar akan pentingnya menjaga sungai..

    ReplyDelete
  3. Betul tu.. hargai air dan sungai kita..

    ReplyDelete
  4. isu air memang berlaku sekarang. kat taman ni acap air tak ada

    ReplyDelete
  5. Betul..sentiasa berjimat x kira lah air ke minyak ke 😁

    ReplyDelete
  6. Betul tu... mau melambung bil air klu paip besar mcm tu hehehee :) :)

    ReplyDelete
  7. masalah air kt kedah ni bila la nk selesai...ermmm.. kena pakai paip besaq ni kot...

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Blog yang Diikuti