September 21, 2016

WoRdLeSS WeDNeSDaY #55


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Sebenarnya dah hampir seminggu gambar nih dalam simpanan, baru hari nih teringat nak kongsi kat sini..


Gambar Eyda dan sahabat Eyda menggunakan apps.. Nampak comel pulak kan.. Semua nih sebab kes tak ada kerja laa.. Kawan Eyda yang snapkan gambar nih guna smartphone dia.. Kalau korang teror cuba teka yang mana satu Eyda..



7 comments:

  1. Hehehee... lain muka... semua ckp yg depat tu, saya pun pilih jawapan sama jugak :D

    ReplyDelete
  2. of courselah yg depan tu hihihi

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...