September 5, 2016

UPSR 2016


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Harap Eyda tidak terlambat untuk mengucapkan Selamat Menduduki Peperiksaan UPSR 2016 dan seterusnya berjaya di dalam peperiksaan UPSR bagi tahun 2016 ini..


Pastinya ramai ibu bapa yang berdebar, bila mana anak masing-masing menghadapi peperiksaan UPSR ini.. Ada anak-anak yang turut sama merasai gementar sama seperti ibu bapanya sendiri.. Tapi tak mustahil ada juga anak-anak yang tidak gementar sepertimana ibu bapanya sendiri..

Apapun jika persiapan menghadapi peperiksaan UPSR ini yang dibuat lebih awal, in shaa Allah anak-anak akan lebih tenang dalam melalui peperiksaan UPSR ini..

Korang ada kenangan manis atau kurang manis tak ketika menduduki peperiksaan UPSR dulu-dulu? Eyda tiada yang berbeza pun, sama jer macam orang lain ketika menduduki peperiksaan UPSR pada waktu itu..

Alhamdulillah keputusan ketika itu, walaupun tak seGah mana, tapi ianya agak bagus bagi diri sendiri.. Kalau masa sekarang memang banyak pelajar yang bijak pandai, persaingan makin sengit jika ingin melangkah ke sekolah asrama penuh atau sekolah yang menjadi idaman..



7 comments:

  1. ekin tengok anak abe relaks jah nak periksa... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. anak abang pun lebih kurang jer..mak dia yang banyak bebel..

      Delete
    2. Balik hari ni siap nyanyi lagu merdeka hihihihi

      Delete
  2. Saya tumpang dup dap dup dap gak ni, Eyda. Tahun ni students upsr saya ramai gak. So, ambil nervous dan gugup diorang sikit2 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. yelah, takut juga anak murid tak mendapat keputusan sepertimana yang diharapkan.. redha dengan ilmu yang diajar, in shaa Allah Farah diaorang boleh berjaya..

      Delete
  3. murni dlu dpt 4A upsr (masa tu hanya ada 4A)..tapi bila pmr kelaut..hahaha

    ReplyDelete
  4. Tahun ni anak ke3 saya periksa upsr.. hari ni last tadi... moga2 oklah semuanya..

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...