August 24, 2016

WoRdLeSS WeDNeSDaY #54


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Sekejap jer dah hari Rabu.. Hari nih Eyda cuba adakan Wordless Wednesday..



Hidup itu sebuah
lagu hebat nan 
manis,
jadi mulailah
mainkan musik itu
- Ronald Reagan


11 comments:

  1. Replies
    1. dok dengar time drive jelah, lagu kat radio kereta.

      Delete
  2. jrg dh lyn lagu kecuali dlm kereta

    ReplyDelete
  3. Saya mmg peminat muzik... universal language.. :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eyda kalau muzik yang sedap didengar memang suka.. yang ntah apa2 muzik sampai serabut telinga nak dengar tu memang tak suka dengar, silap2 tukar siaran radio..

      Delete
  4. cewahhh.. lagu2 skrg ada yang tak berapa syok eyda.
    bru nk follow blog. selama ni tak perasan. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. lagu sekarang ikut jugak.. apapun suka dengar KoolFM.. semalam dapat dengar lagu2 lama yang pernah hit satu masa dulu..

      ya ka nina, tu laa dah tukar sini sana sampai tak perasan tak follow ya..

      Delete
  5. layan gak lagu tengok lagu yang best2 layan la

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...