May 18, 2016

WoRdLeSS WeDNeSDaY #50


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Sekejap jer dah hari Rabu.. Hari untuk kurang berkata-kata.. Tapi nak selit jugak kata-kata..



LOVE 
ini Eyda hadiahkan buat anak-anak Eyda
Izzat dan juga Kimie.. 
Semoga kasih sayang kita lebih utuh hendakNya..



18 comments:

  1. watermark dah sama color dengan LOVE dah.. tarikan aura merah... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. saja letak comel2 jer watermark tu..

      Delete
  2. Insyallah, semoga keluarga eyda bahagia selalu hendaknyaaa :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. kat pintu keluar 3D Art Museum Langkawi

      Delete
  4. love tuk kami xde ke ahaks

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe nak jugak ke El? ok laa Eyda bagi El dan kengkawan kongsi sorang skit..

      Delete
  5. Comel love tu akak g langkawi ke ala kalau taw nak kirim minyak gamat Hihihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab comel laa yang akak berposing kat sini.. laa ekin nak minyak gamat ke?

      Delete
    2. Tu la comel sangat.. Ha ah nak

      Delete
    3. cantik dan comel kan tulisan tu.. ok ekin, nanti akak cuba usahakan..

      Delete
    4. terima kasih kak eyda...

      Delete
  6. Semoga Kak eyda dan anak2 sentiasa dalam rahmat Allah..

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...