May 16, 2016

Selamat Hari Guru 2016


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Selamat Hari Guru buat semua guru yang pernah mengajar Eyda dari tadika sehingga ke politeknik..

Tanpa anda Eyda tak mampu menjadi seperti mana Eyda sekarang.. Terima kasih cikgu.. Jasa anda amatlah Eyda hargai..


kredit

Hari ni macam-macam persiapan Eyda buat untuk memenuhi kehendak anak-anak terutamanya Kimie yang sememangnya banyak kerenah sikit..

Semoga cikgu mereka gembira dengan hadiah yang diterima..



14 comments:

  1. Selamat hari guru..
    yela..kakak² nieyl pun smlm sibuk siapkan hadiah tok bagi kat cikgu²..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasa laa semua sibuk termasuk mak ayah..

      Delete
  2. Cikgu yang paling seronok hari ni sbb pt byk hadiah terutama guru yang menjadi kesayangan murid

    ReplyDelete
  3. murid2 excited cari hadiah untuk guru

    ReplyDelete
  4. parent seronok tak hari ni ke sedih sbb anak minta duit nak beli hadiah utk cikgu hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedih skit sebab tengah bulan.. huhuhu..

      Delete
  5. Ekin anak saudara mintak nak.hadiah dia nak hadiah kat cikgu hahhahaha.. Ekin jawab mintak dengan abah husna la

    ReplyDelete
    Replies
    1. yelah, jenuh laa nak sediakan hadiah untuk cikgu diaorang plak kan.. abis tu dia mintak tak kat abah dia?

      Delete
    2. husna bab bercakap memang cerdik dia cakap abah senyap bila mintak hadiah.. hihihihihi

      Delete
  6. dpt wish jelah kt cikgu2.. nsib semau dh ada IG

    ReplyDelete
    Replies
    1. siap jugak hadiah untuk cikgu izzat dan kimie..

      Delete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...