January 5, 2016

SeLaMaT TaHuN BaRu 2016


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Sekejap jer masa berlalu, hari ini dah hari ke-5 kita berada di tahun 2016 ini..

kredit

Alhamdulillah kita masih lagi hidup ke hari ini untuk meneruskan kehidupan kita.. Eyda pasti ramai yang kembali sibuk dengan rutin harian menghantar anak-anak ke sekolah..

Sama laa macam Eyda jugak, sibuk menguruskan persekolahan anak-anak.. Jalan pun kembali sibuk dengan kenderaan terutamanya kereta yang menghantar anak-anak ke sekolah..

Rasanya masih belum terlambat untuk Eyda ucapkan Selamat Tahun Baru 2016 kepada semua sahabat blogger Eyda.. Semoga kehidupan kita pada tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya..


kredit


Bila bermulanya tahun baru, bulan yang pertama yang akan muncul ialah bulan Januari.. Ramai juga sahabat Eyda yang lahir di bulan ini.. Eyda ingin ucapkan Happy Birthday kepada semua yang lahir di bulan Januari ini.. Semoga kehidupan kalian baik-baik saja..


9 comments:

  1. selamat tahun baru eyda. semoga 2016 ni beri kebahagiaan & kejayaan buat eyda

    ReplyDelete
  2. Selamat tahun baru kak eyda dan family ~

    ReplyDelete
  3. happy new year Kak Eyda..
    semoga tahun 2016 lebih ceria..
    maaf salah silap..
    happy2 selalu =)

    ReplyDelete
  4. selamat tahun baru kak eyda..

    ReplyDelete
  5. selamat tahun baru Eyda...jap je kan dah masuk Mac

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...