January 12, 2016

Jadual dan Tambang Komuter Butterworth - Padang Besar Bermula 1 Januari 2016

 
Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Alhamdulillah dah 1/3 bulan pertama di tahun 2016.. Macam mana dengan hari anda? Moga semuanya baik buat anda semua..

Untuk pengetahuan semua,  perkhidmatan ETS bagi laluan Butterworth - Padang Besar telah ditamatkan pada 1 Januari 2016.. Ianya telah digantikan dengan perkhidmatan Komuter Butterworth - Padang Besar mulai 1 Januari 2016..




Pihak KTMB telah pun mengeluarkan notis tentang penamatan perkhidmatan ETS bagi laluan Butterworth - Padang Besar..


kredit


JADUAL DAN TAMBANG KOMUTER BUTTERWORTH - PADANG BESAR


kredit
kredit

 
kredit



Untuk segala pertanyaan dan makluman lanjut, sila layari http://www.ktmb.com.my/ atau hubungi 03-22671200



11 comments:

  1. tak dapat lagi nak merasa naik... baru syok on9 guna laptop ni... hahahhha... baru nampak gambar xyah scroll dah

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama laa belum lagi ekin.. dari ETS sampai tukar ke komuter..

      Delete
  2. jom GGG kita plan ber ETS ke padang besaq hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom kita berKOMUTER laa El.. ETS dah tak ada untuk laluan Butterworth ke Padang Besar..

      Delete
  3. bila laa nak try bawa anak2 naik ketapi ni..hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom ari minggu ka bila2 kita bawa anak2 naik ketapi..

      Delete
  4. Sudah mula.. Jom Naik KOMUTER. hehehe

    ReplyDelete
  5. xcuba naik lagi ni..nnt nk try jugak

    ReplyDelete
  6. iskh...bl nk buleh nek ketapi ni...

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...