January 21, 2016

Free Gift Daripada WOOP


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Citer dah basi, tapi baru sempat up kat sini.. Alkisahnya sebulan yang lepas, masa Eyda tengah bercuti dengan anak-anak, sampai 1 parcel nih..

Memang Eyda tak sangka nak dapat, memandangkan Eyda baru beberapa kali lengkapkan survey di web WOOP nih..

Inilah sepasang deodorant untuk wanita dan lelaki..



Apapun thanks pihak WOOP yang sudi hadiahkan set deodorant Rexona nih.. Wangi plak yang warna merah tuh.. Eyda selalu pakai yang warna torquise tuh, Rexona Fresh..

Deodorant yang untuk lelaki tu dah selamat anak-anak Eyda guna.. Ada jugak tukang nak guna.. Hehehe..

Bagi yang ingin dapatkan barangan percuma daripada WOOP, boleh register, jawab survey, kumpul mata dan tebus barangan yang ditawarkan di SINI ..



11 comments:

  1. wahhh ni berapa ribu point niii huhuuhu best woop kan

    ReplyDelete
  2. Bestkan Kak Eyda.. Jimat duit belanja.. hehehe

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah harini dah start join woop..heheh

    ReplyDelete
  4. ekin pun dah dapat gak aritu hihihi...

    ReplyDelete
  5. Saya dan Syida Qaseh Abadi, dapat 2 kotak, Eyda. Masa batch kitorang kempen awal2 dulu, sama ada memang dapat dua kotak tak pun diorang terhantar dua kali. Jimat duit tak yah beli deodorant kan :)

    ReplyDelete
  6. Syoknyaaaa. Syok tgk org dpt mcm2. Tp kira pemalas nk jawab soklan huuuu

    ReplyDelete
  7. ntah bila ler aida nak dpt ni.
    tu la. tak rajin jwb soklan!

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...