December 2, 2015

WoRdLeSS WeDNeSDaY #38


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Pernah korang rasa hilang sabar dengan keadaan dan seseorang? Eyda pernah rasa kedua-duanya.. Sehinggakan malas nak peduli lagi.. Apapun kita sebagai manusia memang akan ada kekurangannya..


kredit


Bukanlah kesabaran
jika masih mempunyai batas
dan
bukanlah keikhlasan
jika masih merasakan sakit...
 
 
 
 

10 comments:

  1. kita biarkan masa dan Allah tentukan yang terbaik untuk kita :) insyaallah

    ReplyDelete
  2. mmg pun..xlarat nak sabar dah..lagi2 org duk push2 lagilah..tp kdg2 kita kena ckp kuat..STOP...i have enough already..hahah gitew

    ReplyDelete
  3. Tak leh sabar sila left ye..tak dak masalah..

    ReplyDelete
  4. setiap orang ada limit had sabar ye kan kak eyda

    ReplyDelete
  5. Kesabaran setiap manusia itu ada batasnya...
    Walau sesabar mana pun tapi bila dah sampai limit memang xkanlah..
    Semoga kak eyda sentiasa kuat..

    ReplyDelete
  6. Ekin ni ikut sifat penyabar xtinggi sangat tapi kalau dah orang buat kita hilang sabar memang akn jdi hiang sabar la

    ReplyDelete
  7. kita ni insan biasa, eyda.
    kekadang tu ikut perasaan juga kan.

    ReplyDelete
  8. Assalam eyda,
    sabar pada tempatnya
    jangan sampai diri terluka gitew keeennnn

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...