December 1, 2015

Harga Minyak Disember 2015


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Dah isi minyak kereta, motor atau apa saja kenderaan anda? Perasan ke harga minyak yang terkini.. Kalau Tanya Eyda pun tak perasan berapa..

Tetiba tadi teringin nak check.. Tengok-tengok harga minyak RON 95 turun 10 sen seliter menjadi RM1.95 seliter.. Harga minyak RON 97 kekal pada harga RM2.45 seliter.. Diesel juga kekal RM1.90 seliter..


kredit


 

14 comments:

  1. gitula kejanya.. naik turun.. naik pulak...

    ReplyDelete
  2. ayoo asyik naik turun je kerjanya .

    ReplyDelete
  3. Tu la semalam isi minyak motor..dah nampak turun..maybe bulan depan naik pulak kan..sana naik sini turun..sini turun sana naik..OH Malaysia ku

    ReplyDelete
  4. macam roller coaster huu turun naik

    ReplyDelete
  5. turun ke naik ke..kena isi gak..haha

    ReplyDelete
  6. Dah ramai minta yang macam ni kan..tak perlu la bising kalau naik atau turun..

    ReplyDelete
  7. turun atau naik kena redha je kak eyda. kalau tak tak bergerak la kereta kita huhuhu. redha jela

    ReplyDelete
  8. Sha x perasan pun.. sebab selalu isi pakai liter kan.. Cuma ada baki lebih jer..
    Hehehe..

    ReplyDelete
  9. Bulan ni turun bulan depan harus naik balik

    ReplyDelete
  10. Naik turun naik turun smpai mls dh nk pk

    ReplyDelete
  11. aida x kuasa da nak tgk harga.
    mcm main2 plak naik turun :(

    ReplyDelete
  12. Assalam eyda,
    laaaaaaaa
    ya ka dah naek
    he3
    tak perasan dah
    maleh nak amek port kekdahnya

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...