November 4, 2015

Teaser Nasi Lemak Kukus Pendekar Mustar


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Nak cari makan sedap dan murah sekitar Sungai Ara, Bayan Baru atau Bayan Lepas, Pulau Pinang? Jom cuba Nasi Lemak Kukus Pendekar Mustar nih..




Cerita penuh mengenai Nasi Lemak Kukus Pendekar Mustar, pelan lokasi, harga dan projek yang mereka jalankan akan Eyda ceritakan dalam entry akan datang..



16 comments:

  1. Replies
    1. memang sedap fidah.. ya dok tengah siapkan entry penuh.. sabar ya..

      Delete
  2. ni bkn cubaan..ini2 betul2..hehehhe..aii..pendekar mustar..lapar lak tgk nasi kuk,us awak ni..hujan2 cm gini..kiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang ini betul-betul kejadian.. yang menaip entry nih, dok terliur jugak tengok gambar nih..

      Delete
  3. Replies
    1. betul yui tengok gambar pun terliur nih.. teringat p makan hari tuh..

      Delete
  4. Replies
    1. bukan Nampak jer.. rasa pun memang sedap..

      Delete
  5. Tengok teaser pun dah tergoda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu Farrah.. jenuh telan air liur laa..

      Delete
  6. ok perut berbunyi...kriuk kriuk kriuk.....

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. memang, eyda siap scroll laju2 kat entry nih..

      Delete
  8. berangin jadi pendekar mustar kalau makan nasi lemak ni.hahahahah

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...