November 20, 2015

TaZKiRaH JuMaaT #36


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Jumaat menjelma lagi.. Hari makin ke penghujung minggu.. Hari terakhir persekolahan di negeri lain selain Kedah, Kelantan, Terengganu dan Johor..

Cuti sakan laa kan bebudak nih.. Hehehe..


kredit


Qu'an Is Better Than Music
Sunnah Is Better Than Tradition
Prayer Is Better Than Sleep
Silence Is Better Than Bad Words
 
 
 
 
 


15 comments:

  1. Bagus untuk peringatan diri saya.....terima kasih

    ReplyDelete
  2. assalamulaikum selmat pagi kak eyda.. singgah monday ni

    ReplyDelete
  3. Yes Holiday is here..
    Mak ngn ayah yg x holiday.. huhuhu...
    Reminder yang sangat bagus..

    ReplyDelete
  4. best la Kak Eyda.. suka tau tengok tazkirah2 kartun macam ni..
    pendekatan yang baik nk berdakwah.. ceq nak cilok eh.. nak post nanti ehehe..

    ReplyDelete
  5. seronoknya cuti sekolah...teringat zaman bebudak dlu

    ReplyDelete
  6. x boleh nak komen lain la, eyda, selain daripada SETUJU dgn kata2 tu.
    tak boleh nak sangkal lagi...
    abis dah kan seminggu anak2 cuti.

    ReplyDelete
  7. bestnya bila baca ayat2 tazkirah...

    ReplyDelete
  8. Takzirah yang baik.. Salam jumaat kak..

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...