November 11, 2015

Malam Ini Sambutan Hari Deepavali 2015 Peringkat Kebangsaan


Hai semua.. Tadi sebelum nak keluar makan tengahari sempat laa tengok berita kat tv opis nih.. Rupanya malam nih ada sambutan Hari Deepavali 2015 Peringkat Kebangsaan..

Pada tahun nih Padang Awam, Kulim, Kedah menjadi pilihan sambutan Hari Deepavali 2015 Peringkat Kebangsaan.. Jangan tak tau sebanyak 152 pengamal media dan agen pelancongan daripada 17 buah negara akan memenuhi Padang Awam, Kulim hari ini..


beritanasionalrtm


Program ini dianjurkan di bawah Mega Familiarisation Programme anjuran Tourism Malaysia disertai peserta dari beberapa negara..

Wah pastinya Perdana Menteri, Menteri Besar Kedah dan Menteri-Menteri akan turut sama malam nih..

Patut laa masa Eyda keluar ke pekan Kulim hari Ahad lepas tengok ada orang pasang khemah dan lori RTM pun mai.. Rupanya diaorang dalam persediaan untuk menyambut Hari Deepavali 2015 Peringkat Kebangsaan nih..




Sumber astro awani dan berita nasional rtm





21 comments:

  1. wah boleh laa p pakai baju raya tu eyda

    ReplyDelete
  2. bestnyer...teringin nak p umah terbuka deepavali..tapi tak balik kg pun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya ka Fidah.. akak malas bab nak bersesak ramai2 macam nih.. kena plak confirm payah nak parking..

      Delete
  3. fuhyo malam ni depa x leh tido lah..joget boliwood haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha itulah tido lewat semalam plak semalam.. tapi bukan sebab p layan joget boliwood pun.. hehehe..

      Delete
  4. Replies
    1. tak pun SS.. dah laa hujan, kalau p confirm jenuh cari parking kawasan tuh..

      Delete

  5. salam perkenalan sis..

    smartiesmoo.blogspot.kr

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan.. thanks sudi singgah sini..

      Delete
  6. dulu time dok Kulim xda apa sgt...skrg mcm2 ya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betoi sekarang nih macam2 ada kat Kulim..

      Delete
  7. Sha cuti deepavali kat rumah. Tak keluar pun tapi bolehlah dengar bunyi mercun boom boom boom tengah malam membawak ke pagi. Meriah betul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama laa banyak terperuk kat umah jer..

      Delete
  8. Replies
    1. tak pi pun.. ujan ngan malas nak bersesak dengan orang ramai.. parking pun mau payah..

      Delete
  9. hari itu dalam sejarah adahal berlaku dalam keluarga ekin..

    ReplyDelete
  10. seronok nyer if dpt meraikan nyer ramai2 kan.
    aida amat suka gi function keramaian gini.
    but tu la, eyda, asben aida kurang suka. sebab ramai kan :)

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...