October 7, 2015

WoRdLeSS WeDNeSDaY #32


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua..



 

Cantik tak hasil kraf Eyda yang pertama setelah lama tak berkreatif..



 
 
 

25 comments:

  1. cantik dan kemas..nak jugak boleh??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ka,rasa macam kena buat sedikit pembaikan kat kraf tu.. boleh, nak ke murni?

      Delete
  2. Wah cantik..pndai Kak Eyda berkraft :) bakat terpendam eh? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bakat dah ada, cuma lama tak gilap.. hehehe..

      Delete
  3. Replies
    1. comel macam tuannya ke? hahaha perasan..

      Delete
  4. macam nak lekat dekat pintu bilik masing2

    ReplyDelete
  5. cantik eyda buat kraf,kreatif juga yer

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. boleh.. nak letak nama macam ni jugak ke?

      Delete
  7. Replies
    1. anak nak bagi penanda buku nih kat kawan kelas dia..

      Delete
  8. wah rajin sungguh kak Eyda buat kraf2 ni. macam kak Farrah. kita mmg x kreatif la

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada hari jugak nih Amy.. ada lagi yang tak siap.. baru siap untuk beberapa orang jer..

      Delete
  9. Replies
    1. thanks sha.. agak2 ada tak secantik dan secomel orangnya.. hahaha perasan..

      Delete
  10. cantik!!! tetapi siapakah gerangan nama2 tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks kak JM.. itu nama kengkawan Kimie kat sekolah..

      Delete
  11. SS pon ada buat ni utk awesome people... he he he...

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...