October 9, 2015

TaZKiRaH JuMaaT #32


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua..
 
 
 

"Kalau Tak Boleh BUAT BAIK,
Jangan BUAT JAHAT...
Sebab, Tak Buat Jahat Itu Pun..
Sudah CUKUP BAIK."
 
 
 
 


16 comments:

  1. ahahah betol tu kak.. kalo x jangan buat jahat..
    alaaa senang citer elak la.. tapi kita bukan maksum kan.. so kita cuba.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu CT.. kalau tak boleh jadi baik, elak jelah..

      Delete
  2. betoi2..

    kalau tak buat apa2, lagi bagus.. haha

    ReplyDelete
  3. oh terbaiklah kata kata ni. memang terkena sekali dekat orang yang buat sungguh

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh guna laa ayat nih kat sesapa yang berkenaan..

      Delete
  4. setuju tu...duk diam2 kan ok..hehehe :)

    ReplyDelete
  5. kalau mengata orang kira buat jahat tak? ehehe tapi itulah biasa org buat sbb MUDAH je nak mengata orang...nak mencuri pun jahat tapi x ramai yg berani tapi nk mengata mudah..itu sbb ramai buat huhuh...termasuk sis JM..astaqfirullah...kekadang 'terlupa'

    ReplyDelete
    Replies
    1. kira jahat jugak tuh.. itu dari segi percakapan bukan perbuatan..

      Delete
  6. Lebih baik jadi bekas orang jahat... Jangan jadi bekas orang baik...

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...