October 15, 2015

NaK ReHaT JaP


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Semua sihat? Eyda? Ermm tetiba rasa tak okey badan nih.. Suara dah hampir pulih sepenuhnya, badan plak macam tak okey.. Nampaknya kena rehat sekejap.. Harap nanti badan kembali okey..




Eyda nak rehat sekejap yer..



19 comments:

  1. bila cuti memang badan rasa lemau..
    sama mcm Fidah...cuti je sakit ..sakit je mseti cuti

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntah laa Fida salah kat mana pun tak tau..

      Delete
  2. Jom rehat...letih jugakan hari-hari bekerja keras...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hari keja tak boleh rehat lama2.. sekejap boleh laa..

      Delete
  3. take care eyda..semoga cepat sembuh..=D

    ReplyDelete
  4. tc ya kak..

    tp arni khamis kan? sbb tgk tjuk entry tu..huuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha ari pun dah silap.. patutnya semalam laa kan rabu.. tu laa cuti di tengah minggu.. jap nak tukar tajuk..

      Delete
  5. Zumal pun rasa tak sihat tapi gagahkan juga utk berniaga hari nie... moga cepat sihat...

    ReplyDelete
  6. Rehat secukupnya, Eyda. Semoga cepat sembuh.

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...