October 23, 2015

JEREBU : Sekolah Di Utara Semenanjung Ditutup


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Memasuki hari kedua sekolah di Utara Semenanjung ditutup hari ni.. Mana taknya, semalam ada bacaan IPU mencecah sehingga 286..

Mau tak mau hari nih sekolah terpaksa ditutup lagi.. Semoga keadaan jerebu nih makin baik.. Eyda tengok bacaan IPU pun ada menunjukkan penurunan.. Semoga bacaan ini akan terus menurun sepertimana di negeri lain..





Suka laa anak-anak cuti sesaja minggu nih.. Semoga mereka dapat mengulangkaji pelajaran dan menumpukan perhatian untuk peperiksaan akhir tahun yang bakal dihadapi minggu depan..




6 comments:

  1. teruk dah jerebu... susah kalau mcm ni

    ReplyDelete
  2. Tu lah..
    Dh bergerak ke utara ... tp smlm dh blk ke kl... hadoiii

    ReplyDelete
  3. HUjan.. alhamdulillah.. tapi, jerebu ada lagi...

    ReplyDelete
  4. Anak sha x suka sekolah cuti.. hehehe..

    ReplyDelete
  5. Budak2 suka sekolah.cuti.. Tapi budak2 jenis degil xnk rumah main kat luar lagi haru biru hahaha

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...