October 10, 2015

Hari Sukan Negara 2015


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Selamat Hari Sukan Negara.. Banyak sekolah buat aktiviti sukan hari ni..


Korang ada join mana- mana sambutan Hari Sukan Negara, hari ni? Kalau ada share laa..

Eyda tak mampu nak join, memandangkan sekarang Eyda batuk dan hilang suara buat seketika.. Nanti tak pasal-pasal lagi melarat..



16 comments:

  1. Kak Eyda dah puas bersukan.. hari ni chill kat rumah je naaa...

    ReplyDelete
  2. harini birthday kita 10 oktober heheheh. so, x sambut hari sukan. sambut birthday sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy belated birthday Amy.. syok lagi celebrate birthday sendiri..

      Delete
  3. Cik Mimie tak dapat join sebab kerja hari Sabtu tu..tgk orng berbasikal je la lalu tepi jalan..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau boleh join, syok kan cik Mimie..

      Delete
  4. Sha joint dengan mendaki bukit melawat memorial Tunku abdul Rahman. hehehe..
    Dan memanjat tangga Muzium Bank Negara.. Aci x??

    ReplyDelete
  5. Hari Sukan NEGARA tu? huhuh....'bersembunyi' dalam rumah je sbab DEMAM uhuk..uhuk..uhuk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa, sama laa Eyda bersembunyi jugak.. tapi ada keluar jugak laa antar dan ambik anak dari sekolah..

      Delete
  6. Hari suka negara duk kat rumah jaga MIL x sihat kak eyda

    ReplyDelete
  7. Dah lama tak mengikuti perkembangan.... Thanks for sharing even dah lewat...

    ReplyDelete
  8. kita smbut bw Aqil bsukan main buai,papan longsor & jongkang jongkit....hahahaha

    ReplyDelete
  9. Saya bersukan dalam rumah je, main kejar2 dgn si Yuri. Tak larat nak kluar,..cuaca tak cantik.

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...