October 1, 2015

Harga Terkini Minyak Mulai 1 Oktober 2015


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.. Dah sarapan ke? Eyda dah sarapan koey teow goreng pagi nih.. Korang plak sarapan apa? Ermm apa benda yang menjadi bualan pagi ni?

Mestilah harga minyak kan? Bulan nih harga minyak bagi RON 95, RON 97 dan Diesel naik sebanyak 10 sen bermula 1 Oktober 2015..




Harga Terkini minyak RON 95 kini RM2.05, RON 97 kini RM2.45 dan Diesel kini RM1.90.. Eyda ada dapat info nih semalam, tapi tak percaya laa terus.. Tapi bila dah dengar berita kat radio, memang betul laa kenaikan nih..




SUMBER



14 comments:

  1. tu lah kerjanya kak...

    dalam masa terdekat ni, dah berapa kali naik turun... haihh

    ReplyDelete
  2. naik turun naik turun naik turun..harga minyak naik harga barang naik..harga minyak turun harga barang tak turun..tap bila harga minyak naik lagi harga barang naik lagi...

    ReplyDelete
  3. naik ke turun ke..kena beli gak hehe

    ReplyDelete
  4. Adess...naik lagi minyak ni..hahahaha...makan meggi la cukup bulan..

    ReplyDelete
  5. Kejap turun kejap naik...terima jelah :)

    ReplyDelete
  6. hahaha dia nak naik ke dia nak turun ? jgn kasi pening boleh dak..
    nyampah nak buat kira2 maths.. kalau nak turun sila ikhlas turunkan harga.. isk !

    ReplyDelete
  7. naik turun naik turun, sabar je. pm x turun2 juga. ish.

    kita jarang sarapan pagi hehe

    ReplyDelete
  8. mencik !!!
    da la aida berulang jauh tiap hari :(

    ReplyDelete
  9. Bulan ni turun..bulan 11 naik balik hihihi

    ReplyDelete
  10. Sha dah x peduli dah naik ke turun ke..
    Suara keluhan rakyat bukannya diambil kira..
    Cuma sha skrg mengekalakan cara mengisi minyak menggunakkan liter..

    ReplyDelete
  11. 1 oktober minyak naik..15 oktober TOL NAIK dan DENDA kehilangan MYKAD juga naik....kuatkuasa 15 oktober kehilangan mykad kali pertama denda RM100, hilang mykad kali ke 2 RM300 dan kehilangan untuk kali ke 3 dan seterusnya RM1000

    ReplyDelete
  12. SS dah malas nak amik tahu sgt pasal minyak semasa... Sama aje... Hari ni turun esok2 naik... #RakyatMarhaenJePon

    ReplyDelete

Sudi-sudikanlah tinggalkan sebarang komen dan jejak anda di sini.. Terima kasih kerana sudi singgah ke sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...